13 augusti

Fredag den 13 idag, vilket ska betyda otur? Men det har det verkligen inte gjort för min del. Har bl.a fått massa turer (jobb) i september vilket jag är jätteglad över, nu vill man ju liksom ha så mycket jobb som möjligt så man kan tjäna pengar och göra massa kul :D. Eftersom det är den 13e idag är det den 14e imorgon och det är dagen jag och Lina åker till Afrika- Tunisien!  En ny världsdel och ett nytt land! Nu har jag bara sydamerika och australen kvar innan jag har vart i alla världsdelar och tro mig, jag kommer besöka hela välden! :) jaja. Jag har hållt på och packat lite och jag har bara det sista att lägga i imorgon, som smink tandborste, plattång m.m.

Jag ska raka benen nu tänkte jag och annars har jag nog inte så mycket och göra, ska lägga mig tidigt så jag orkar med morgondagen och veckan :D Det ska bli så himla skönt och åka iväg verkligen :D

vi får se om det dyker upp ett till inlägg innan jag lägger mig! :) /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0