VALBORG!

Tjoho, Valborg är här och enligt mig är det den bästa helgen/kvällen på hela året, för mig har det alltid vart nått speciellt med det liksom.

Är hemma och mellanlandar. Igår blev det som sagt fest i budo, som en liten förfest inför idag och kul hade vi allt! mycket folk var det i stugan, men jag fick mig en sovplats ändå ;) Fast sov väll inte sådär jättebra så idag käner man sig lite sliten. Jag och Lina var nyss till Leksand och käkade och nu är det dags att knäppa första ölen!

Ska dra hem till Lina snart för att fixa oss, Ha en bra Valborg alla det kan jag lov att jag ska ha, en riktigt brakfest! SKÅL

Tog några få bilder igår:
Rasmus Otroligt söta valp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0