Gammla bilder!!

Okej, mycket bilder blir det. Från DÅ till NU.

Nyfödd ;)Tänk vad jag blinkade med ögonen hela tiden, haha!Dop:)
Min första resa utomlands gick till Mallorca bara 8 månader gammal. Här ligger jag och steker på stranden ;) haha :DJag och MammaJag och Pappa. Sommaren -91
Jag och en söt valp =)Jag och Farmor. Saknar henne!! <3Gött ;)hihi
lär mig cyckla!Jag och Tilda :)Jag och Klas
Jag, Farmor och Farfar, Saknar.. <3:DJag och TildaJag och Farfar <3<3
Mormor och Morfar <3<3Jag och Mormor <3Mamma och Pappa <3
Jag och TildaJag saknar er! <3<3Kusinerna: Tony til vänster, i mitten Robert som tyvärr inte fick leva så länge :(, han var lika gammal som mig. Till höger är John.

På dagis, vilka tider alltså :DJag på min dåvarande favorithäst Maccoy! Dagis.
Dagis.Lekis:D
Jag och en av alla katter vi haft :)Klassen i Djura!Jag älskade sanden som liten!<3
Första gången i ft.Lauderdele. Älskar det stället!Disneyland i Orlando. Minns att jag var livrädd där, haha!Midsommar
Förbättrar brännan lite? ;)

Högstadiet, Alltså jag vet jag ser fruktansvärd ut och jag SKÄMS, Vad fan tänkte jag med liksom?

7an7an8an8an. Misslyckad försök av att tona håret. Det här är det mörkaste håret jag haft i hela mitt liv!
9an.. fy fan!9an, USCH jag var så fruktansvärt ful och fet1? Tur man förändras!

NU:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0