Lördag

Heluuu

har knappt vart inne på datorn någonting dom senaste dagarna, vilket är riktigt bra! Fast mindre bra för bloggen men nu sitter jag iaf här. Har egentligen ingen lust att skriva nu men skriver några rader ändå.

Igår var det den lugnaste fredagen jag vart med om någonsin. Jag och Lina lagade mat (bakad potatis och skagen/tonfisk röra) och gick och la oss klockan 10 i husbilen. Man sover så fruktansvärt skönt där. Imorse var vi till stallet och städade och fixade och sen drog Jag, Lina, Klas, Jonas och Mats ut och åkte med bilen. Vi har vart ute och åkte hela dagen känns det som. Vi har vart till Bjurs för att kolla på skoteruppvisning, rättvik, käkat på en usel pizzeria och så. Nu är vi hemma igen iaf.

Ää ska dra nu, Ikväll blir det att basta och ta sig något att dricka, Prima skinka! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0