Torsdag

Tjoho!

Paratade nyss med vårdcentralen eftersom jag fått ytterligare ett besvär. Jag inte tänkter skriva vad här men jag fick fick en tid nästa vecka.

I vilket fall vaknade jag riktigt tidigt imorse. Så  kl 06.45 var jag påklädd och redo för att ta en promenad vilket jag också gjorde. Kallt men med mitt tempo fick jag upp värmen ;) Har börjat göra så att jag tar en värktablett innan jag går, funkar bra tycker jag! När jag kom hem gick jag ner i stallet och mockade och tog ut hästarna.

Nu ska jag göra mig klar för skolan och försöka hinna plugga lite mer tills provet i samhällskunskap som vi har kl.11, vi slutar 2 så då ska jag till frisören och bli fin i håret, alltid lika roligt!!

/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0