Tisdag

Godmorgon!

Jag gick upp klocan 7 idag. Ska nämligen hinna med en hel del idag. Ska strax gå ner åka till stallet och ta ut hästarna och mocka. Sen åker jag och Maria (upate: Sarah också) en sväng till borlänge. Jag ska titta efter någonting att ha på mig ikväll. För då är det ju studentkryssning! WOHO, ska bli sjukt kul. Känns bara lite konstigt att dricka igen när jag mådde som jag gjorde i söndags. Men vafan jag går in för att vara dyng ikväll ändå. Hållå det är bara studentkryssning en gång?! ;) Solen lyser och himlen är blå. Kan man bli på något annat än toppenhumör! :D

Lär sätta lite fart nu. Skriver säkert någon mer rad innan jag sticker iväg! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0