plugg resten av dagen

Tänkte bara skriva några rader innan jag börjar plugga.

Igår pluggade jag ingenting så det blir att göra det idag. Vi har halvprov i samhällskunskap imorgon (halva boken) har pluggat förut på det så det är inte helt nytt. Men det krävs ändå mycket plugg nu! Skolan gick bra och jag har fått mitt tal klart vilket känns prima ballerina! Det hade väll kunnat gått bättre men jag är ändå nöjd, har verkligen jättesvårt för sånt med tal och grejer. Temat var relationer och jag pratade om min relation till hästar-Pila. Kändes som en bra grej att prata om eftersom hon är en stor del av min vardag.<3

Efter skolan blev det en kvart i solariet så nu är jag röd i fejan. (syns dock inte på bilden)

Nej har inte tid at skriva nått mer just nu. Ska sätta igång med samhällskunskpen och sen tänkte jag ta mig en promenad om vädret tillåter. Nyss snöade det, men nu lyser solen? Konstigt väder eller vad..



Ses senare / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du får vila från plugget i helgen när du kommer hit och hälsar på :) <3

2010-04-21 @ 21:57:24
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det ska jag verkligen göra!! :D <3

2010-04-22 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0