New Shoes

Köpte bara ett par nya skor idag på kupolen. Mina gamla var sönder och sulan var helt utsliten. Dom skorna hade jag bara ett år. Men jag har ju gått en hel del med dom också så det har slitits ut. Men nu har jag ett par nya, fräscha skor. Var ju som sagt till läkaren idag och han sa att jag kunde röra mig lite sålänge det inte gör ont. ÅÅ vad jag är pepp på att träna nu! Ser fram emot att få skriva i här i bloggen: "idag har jag vart ute och gått" eller "idag har jag tränat". Låter ju mycket bättre än att skriva vart jag har ont. Har verkligen saknat träning!

Men i vilket fall, såhär ser mina nya skor ut :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA jag har köpt precis likadana ;) <3

2010-04-15 @ 09:13:36
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHA :D Vi har samma smak då ;) <3

2010-04-15 @ 12:43:08
Postat av: Caroline

Men ja :P eller så var det bra pris på dem ;) var iaf rea när jag köpte dom.

2010-04-15 @ 21:25:47
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

aa dom var riktigt billiga plus att det var 10% rabatt på hela butiken så jag betalade endast 629! Mina förra kostade mer än det dubbla liksom!

2010-04-15 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0