krongel!

Internet kronglar jättemycket och jag får damp snart, men nu kom jag in iaf så jag skriver lite.

Vilket underbart väder vi haft idag alltså, det kan ingen säga emot. Jag har setat ute i solen och fått lite färg vart till Leksand en sväng med Mamma och fått tanken fylld i bilen ;) Sen har jag varit ute och gått. Idag var det jag och Minna som var ute. Vi gick jag väll lite effektivare och fortare än igår och det märkte jag av lite. Men inte som förut. Mest illamående och lite smärta menmen någonting ska ju alltid hindra en såklart. Men huvud saken är att det går åt rätt håll :D Nu anar ni inte hur mycket jag vill träna, är så träningssugen så det finns inga ord!

Ska sova nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0