Hos Lina

Studentkryssningen var galen.. och igår mådde jag så dåligt så jag trodde fan att jag skulle avlida, men nu sitter jag vid datorn igen så det är väll ett tecken på att jag lever.

Är hemma hos Lina nu och vi har vart i leksand och lunchat på det nya thaimat stället. Nu har jag fixat Linas hår inför ikväll och jag ska fixa mitt eget. Drar snart till Leksand igen.

Ikväll blir det fest, fast jag ska vara nykter, dels för att jag mått så dåligt av dom senaste fyllorna och för att jag ska till vårdcentralen imorgon och då måste jag fasta, lite surt. Är faktist sugen på att dricka.

Ää örk int skriva nå mer, vi hörs!

Nåra bilder jag hittade på Linas dator:

Glasögon på, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0