Helgen

vet knappt vart jag ska börja..

Men igår blev det en rolig kväll. Först var vi (jag, Lina och grabbarna) hemma hos Lina där vi drack lite öl och vin. Sen sprang vi över till Loken och fick någon grogg och bastade. Kvällen slutade med att det kom massa folk dit och det vart värsta festen. Men jag och Lina gick hem och la oss ganska tidigt. Det var tur Lina drog med mig hem för annars hade jag nog blivit kvar hela natten är jag rädd för!

Imorse vaknade vi tidigt och idag har vi hunnit med det ena och det andra. Setat i solen, bortat och myst med kaninerna, ätit thaimat, Tömkört Pila, vart iväg med Kaisa för att hon ska para sig, tvättat min bil (som jag i stort sett gör varenda dag.) Jag Lina och syrran har även vart ute och gått med Hundarna, Riktigt mysigt och underbart väder. Jag har inte gått/tränat på säkert 2 månader nu, känns helt sjukt.

Mitt sista lov någonsin är nu över, och imorgon är det 2 måader kvar till STUDENTEN!! åå vill att lovet ska fortsätta bara.

Nu ska jag bädda rent i sängen och duscha, Kanske kommer upp lite bilder från dagen. Men internet verkar krångla så vi får se om det funkar! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0