Heldag på Hemtjänsten

Har haft fullt upptagen hela dagen. Halv 11 ringde insjöns hemtjänst och behövde vikarie eftersom en hade blivit sjuk. Var lite tveksam eftersom jag hade druckit dagen innan plus att jag inte har jobbat i insjön sen i höstas. Men det var kris så jag var snäll och sa ja ändå. Slutade vid halv 4 i Insjön och åkte hem och käkade och stack iväg till nästa jobb i Djura.

Har precis slutat och nu ska jag ta mig en dusch och åka mot Borlänge för att hämta några fyllesvin ;) Nejdå, mina och Sarahs föräldrar har bowlat och käkat så jag ska hämta dom. Sen blir det raka spåret till sängen eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon också.

Ha en rolig lördagkväll alla och sup lite åt mig också. Själv får man vara nykter som ni nog förstår./ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0