godnatt

TjaTja bloggen ;) Alltså idag har jag setat ute i solen och det var så jäkla varmt!!! Men jag fick ju lov att använada mina nya solglasögon för 5 000 kr såklart! da..! :O Det bara stekte i skinnet liksom! men jag hade ju matolja i ansiktekt också så det är ju inte så konsigt ;) Liksom vad gör man inte för att bli brun? Alltså nu ska jag sätta på mig min rosa pyamas, smörja in läpparna med massa idomin och sova...SKOJA!

Nu tänker jag gå och lägga mig, för imorgon blir det en lång och jobbig dag! Ser fram emot den, men ändå inte.. Men nu är det bara att tänka posetivt.

Godnatt alla, idag är ni många ser jag. Alldeles för många för att jag ska veta vilka alla är iaf./ LS


Kommentarer
Postat av: Lina

haha det där var roligt ! :D men du lägger upp för skrämmande och farliga biler så man blir rädd :P du ser ut som en vampyr på sista bilden!! <3

2010-04-14 @ 09:38:27
Postat av: Sofie

5000 kronor?? :P

2010-04-14 @ 10:27:50
Postat av: Lisa

Sofie: haha, det var ju ett skämt Sofie! ;)



Lina: Oj :S inte meningen och skrämmas, trodde inte minderåriga läste men blogg, haha ;)<3

2010-04-14 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0