Godnatt

Lina var här nyss och vi pratade lite om helgen. Vi drar ju till Linköping imorgon och hälsar på Carro! Ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot helgen. Få träffa Carro igen och få se hur dom bor eftersom dom flyttat sen jag var där sist.

Vi har nationella prov imorgon (svenska- skrivdelen) Tror det kommer gå ganska fort för mig då jag har väldigt lätt för att skriva (fast man vet ju aldrig). Direkt efter skolan åker vi neråt. Bilen är tvättad och damsugen så nu ska jag packa lite och sen tänkte jag gå och lägga mig. Tror morgondagen kommer bli ganska jobbig eftersom jag ska upp tidigt, köra 30 mil och sen gå ut på kvällen. Så lite extra sömn skadar nog inte.

hihi godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0