Gå med klackar.

Ännu en solig dag att vakna up till. Jag sov 10 timmar inatt vilket känndes välbehövligt. Jag har precis ätit frukost och nu ska jag klä på mig och gå ut på gården och "träningsgå" med mina 15 cm. Haha det är tur man inte bor mitt i stan just nu iaf ;) Jag har kommit på att det finns mycket fördelar med att bo på landet. Visst när man inte hade körkort satt man ju fast här men så är det inte längre. Tänk att jag har haft körkort i 1,5 år nu, det känns som jag nyss fick det och det är fortfarande lika roligt att köra bil.

Dessa skor ska jag ut och vandra i nu. Höga är dom men jag ska lära mig att gå i dom!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lisa jag älskar dessa skor, du får inte bli arg på mig ifall jag beställer sånna någongång! :P <3

2010-04-20 @ 11:29:39
URL: http://sofiedragsten.devote.se
Postat av: Lisa

jo då kommer jag slå ihjäl dig! haha nejdå, köp dom om du vill :) <3

2010-04-20 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0