Förfest?

Ojojoj här är då förfesten igång kan jag lova, iaf för dom äldre ;) haha. Mamma och Pappa ska på 50 års fest ikväll och här har det samlats lite folk som super, sjunger och skrattar. Ja ni har väll själv hört någon gång hur det brukar låta? dom låter typ aspackade, haha :D Ska skussa in dom till grannbyn djura om ett tag. Själv står jag just nu och fixar mig lite inför ikväll.

Vilken otroligt fin dag det är då, solen lyser och det är ju riktigt skönt ute! =) Jag känner mig aningens bättre efter back och track kragen och värktabletter också, toppen! (Y)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det låter härligt ;)

2010-04-03 @ 19:13:22
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jajamensan ;D

2010-04-04 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0