Effektiv förmiddag

Känner mig riktigt stolt. Jag har setat med massa plugg hela morgonen och skrivit så att pennan ha glött ;) Tycker jag är duktigast i världen att plugga på morgonen för då har jag liksom inte hunnit slå på datorn eller börjat med någonting annat. Tänkte åka ner till stallet nu, men det spöregnar ju. Så jag ska städa av lite och sen åker jag ner till min älskling. Musiken är på fullt!

Nu har i påsklov. Känns väldigt bra, fast jag har ju vart hemma hela den här veckan, men nu slipper jag missa någonting, skönt för nu vill jag verkligen inte bli efter i skolan. Nu kör vi gärnet fram till den 11 juni, Jag ska fixa det här! (10 veckor kvar!!)

Ses sen /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0