Bakis

Bakis är verkligen det rätta ordet för vad jag är just nu! Mår inte så bra och har spytt och allt, kan inte ens minnas när jag spydde sist, så hä va väll på tiden då ;) nejdå.

Igår drack jag iaf grogg kan jag lova, och inte i måttliga mängder! Vi var först vid Lina där i började supa, men vi hade ett jäkla bekymer med skuss. Vi trodde ett tag att vi skulle få gå och lägga oss men till slut skussade Brasar oss till sången. När vi väl kom fram åkte Lina och Therese till Borlänge, och det verkade inte gå så bra för dom av vissa anledningar. haha! jag stannade dock kvar och drack grogg och basta gjorde vi också, vilken kväll alltså!

nej kan inte skriva nått mer nu, får fan inget flyt på den här texten och känner mig full fortfarande, hörs senare istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0