Aktiv söndag

Jag hållt igång sen sista inlägget.

Först gick jag ner i stallet för att mocka, och så blev det tränig på ridbanan. Pila var lite konstig idag. Helt plötsligt var hon jättesnäll och sen jättepigg och så var hon "rädd" för saker som hon inte brukar. Sen ska hon gå och visa upp sig förbi Jonas hästar eftersom hon brunstar. Men Pila är som hon är, man kan aldrig veta vad man ska få vara med om när man ger sig iväg. Men det är ju lite roligt också. Idag kännde jag verkligen för att arbeta med henne vilket jag fick göra också. Funderar starkt på att boka in en ridlektion i centrerad ridning. Det var flera år sen jag red en lektion för Emma sist och det skulle vara så roligt att göra det.

När jag kom hem bytte jag om och tog stavarna med mig och tog en promenad. Det blev lite längre än jag gått dom senaste gångerna. Men alltig känndes så bra och benen bara flöt på, och jag mådde inte alls illa. Men kan tänka mig att jag får en rolig träningsvärk imorgon eftersom jag inte alls är van att gå med stavarna nu.

Sen när jag kom hem igen tvättade jag bilen och nu ska jag städa rummet, duscha, läsa lite i mina tidningar och lite plugg ska jag nog hinna med också. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0