Vila i Frid<3


Igår kväll häde en hemsk sak, Min söta lilla vita kanin tog sitt sista andetag och slutade sitt liv. Han blev skrämd av en hund och försvann. Min söta lilla bäbis, Det kunde väll ha fått sluta bättre. 4 år blev du bara. Jag önskar jag fick säga farväl, men jag befinner mig alldeles för långt bort just nu.

Vila i frid Ior<3



___________________________________________________________

Nu sitter iaf jag och Carro här med en varsin dator i knät, vi har varigt ute och shoppat lite idag. Det blev en ny väska, leggings och en pälsmössa inhandlat för min del. Vi ska snart börja laga lite mat här, det blir tacos, ikväll blir det bio och vi ska se "The ugly truh".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0