tränat/ ny plattång! :D

Nu kom jag precis (eller föresten det är ett tag sen nu!) hem från ett pass på "friskis & svettis", Har varigt där någon gång förut i vintras tycker det är jäkligt kul förutom att jag har så svart och hinna med i alla steg, rörelser o.s.v, haha! Men jag är nog en sån som tycker om och träna på min egna "nivå" och träna med fria tyngder, maskiner bäst. Men jag har dock funderingar på att köpa ett friskis och svettis kort också, Mer träning och mer variation skadar aldrig! :D ;)

Idag fick jag iaf hem min nya plattång från "ghd", Så grymt bra och jag älskar färgen ;)


Sitter forfarande i träningskläderna, nu blir det duschen sen sööva! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0