trök!

Usch vilken tråkig fredagskväll! Sitter här ensam hemma. Mamma och Pappa är ute och åker med husbilen och Tilda är vid Gustav, Men jag klagar inte. Tycker det är grymt skönt och vara ensam hemma och sitta i sina egna tankar och göra vad man vill! Har dock inte gjort så mycket sen jag skrev sist! Först somnade jag av och sov i 3 timmar, jag sov som en stock. Kan inte förstå varför jag är i sånt stort behov av och sov nu? aja det är iallafall så jäkla skönt och göra det.

Är trött nu också så det blir att lägga sig nu, har precis borstat tänderna och lagt mig i sänn så nu ska jag bara pyssla med naglarna lite innan jag somnar, Imorgon blir det att gå upp tidigt för jag ska jobba. Börjar 7, fast sen slutar jag 10 så det är soft;P

Har kommigt på att jag ska vara nykter ett bra tag framöver nu också. Det har blivigt alldeles för mycket alcohol på slutet och förra helgen spårade det ju ur totalt! Så varför ska man då dricka för? Ser verkligen inget roligt med det! Visst kan man dricka någonting ibland för att det är gott och så. Men nu har jag satt stopp för det med. Jag kommer vara nykter längre än någnsin nu, För jag har faktist lika roligt även om jag inte har massa sprit i kroppen! Vet att folk tycker jag är tråkig när jag ska vara nykter, men det är min kropp och mitt val, Thats It!

sömn och massa drömmar, nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0