Tjenare,

Dagen har rullat på idag också även om jag inte mådde toppen imorse, har dock haft huvudärk men sånt får man leva med, det finns saker som är värre just nu. Vi slutade 4 idag så då blev det att handla och åka hem. Nu sitter jag och väntar på att mormor, moster och "faster" (mammas faster) ska komma hit så ska vi fira Tilda.

Ikväll blir det och träna, det blir nog en promenad skulle jag tro. Känner att jag skulle vilja rida också men idag är det Linas dag och jag har inte tid. Men imorgon blir det nog eventullt ridhuset. känner att jag har lite smått dåligt samvete för Pila. förra veckan red jag bara henne en gång, men den här veckan ska det bli ändringar på det. Men det är ju så ibland, man har helt enkelt inte tid, med det är tur att vi är två som tar hand om henne så Pila behöver aldrig lida av det iallafall.

Nu kom mormor, så jag ska gå ner och vara lite social, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0