städning på g!

Blir snart galen på att inte kunna röra sig utan att det gör ont, visst lite kan jag röra mig men det är inte precis så att jag kan gå ut och gå eler nått annat ansträngande. Nu tänkte jag ta mig i kragen och städa mitt rum och dunka musik. ganska roligt ändå måste jag säga. Bara man gör det, Mitt rum ser förjävligt ut så nu måste jag verkligen städa.

Senare bli det att åka en sväng till falun/bvorlänge och shoppa lite grann. Har ju inte fått min lön än men jag tänker låna lite från mitt sparkonto som jag sätter tillbaka när jag får lönen. tycker inte om och låna därifrån men jag sätter ju tillbaka pengarna sen så det är lugnt! Bestälde förseten inte skorna igår heller, har lite svårt och bestämma mig om jag vill ha om eller inte! Ska kolla på skor idag, men om jag inte hittar nåra så beställer jag dom.

Nu ska jag städa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0