Sprungit

Det vart en springtur för mig och Sarah ist för en promenad såhär på kvällskvisten, sen stannade jag vid Lina och Therese var också där så snackade med dom. Kom precis hem så jag tror det är dags för mig att duscha nu. Ska bara köra lite med stången och hantlarna först ;)

Imorgon vet jag inte ritigt vad jag ska hitta på eftersom vi är lediga, funderar på en lååång sovmorgon, sen ska jag nog ha min egna "frilufsdag" med springtur, promenad och ridning, får se om jag orkar ta mig till leksand också för det vore skönt med lite simmning faktist, ää jag ska inte planera så mycket, vi får se imorgon hur det blir helt enkelt!

Har kommit på några saker som jag ska satsa på och träna lite extra mycket framöver:
- Andningen, jag får jätteont i halsen och mår illa när det är kallt ute, jag vill kunna springa när det är kallt utan att min hals tar kol på mig!
- knäna, jag tycker om och springa och vill kunna göra det utan och få ont jämt
-Handleder och fotleder, Dom är extremt svaga på mig, men hur fan fränar man upp handlederna? :O :S

Sen är det klart man vill ha en vältränad kropp, Jag menar vem vill inte ha en plattmage t.ex? men man får lov och ha lite små delmål helt enkelet. Mycket roligare och man ser dessutom mer resultat.

Nej vad jag babblar, nu ska jag träna armarna, Hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0