Sprungit/ TV

AJ vad ont jag har i ena foten, kan ju knappt gå, bara för dom där jäkla blåsorna som jag såklart skulle ha sönder, aja det blir väll bättre imorgon hoppas jag. Men jag har kommit fram till att jag behöver nya träningskor, visst mina ärjättebra men dom har blivigt så jäkla slitna på bara ett år. Sulorna har typ gått sönder under och massa annat. Det är inte för att det är en dålig sko, men jag har väll använt dom mycket helt enkelt och det är ju det grejer är till för så.

Det blev iaf att gå ut förut och städa bort alla kanin grejer och så har vi flyttat in kaninburen i stallet, så nu blev det tomt där dom har varigt. Känns så kontigt och kolla dit och det inte finns nån kanin där längre :/ Efter det så tog jag mig en kort springtur, vet inte hur långt men sprang iaf i 25 min och det var så jäkla skönt!
Sen duschade jag och kollade lite på idol och sen kom Therese på besök och så kollade vi på andra avenyn och åt fruktsallad:)

Nu ska jag sova, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0