Söndag

Idag är det dn 27 september och det betyder att Sofie fyller 19, Grattis! <3


______________________________________________________________

Kvällen blev inte som tänkt igår, ingen utgång för min del eftersom.. aa skit samma det blev inte så iaf. nu har jag precis skussat hem Therese eftersom hon sov här inatt.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag, jag tänker nog bara ta det lugnt och andas. Har haft så mycket för mig den senaste veckan så jag känner att jag behöver det om den här jävla magkattarren ska gå över nån jävla gång! jag har sån lust och bara ta med mig Pila och sätta mig i skogen och tänka, så det tänker jag göra nu. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0