skola, promenad och ridtur!

Dagen har rullat på idag också! Först skola, och klockan 1 hade vi skolfoto sem blev lika snyggt som vanligt, suck!  sen slutade vi 13.40 så då bar det av till borlänge för mig och Sofie och köpa present. Sen när jag kom hem gick jag ut med Nadia på en promenad. Saknar min Kaisa nu vill jag att hon ska komma hem från den där jäkla jakten nån gång, men jag får vänta ca 2 veckor till buhu :( aja efter jag hade gått blev det att kila ner i stallet och mocka och så tog jag mig en ridtur och Pila som var jättesnäll. Min sötfia =)

Nu ska jag ta och packa ihop lite inför helgen, jag kommer väll ta med mig för mycket som vanligt! haha, Imorgon blir det skola från 10 till halv 2, Sen direkt hem och så ska vi försöka komma iväg hemmifrån innan 3. åå det ska bli så jäkla skönt och roligt och åka ner dit :)

Nej packa var det,Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0