Shoppat/Bio

Kom precis hem från bio. Jag, Therese, Lina och Maria har varit och kollat på "flickan som lekte med elden". Tyckte den var jättebra!

Idag har jag och Sarah iaf varigt och shoppat, Det blev en tripp både till borlänge och falun. Så jag fick lite inhandlat. och äntligen har jag köpt parfymen, jag är helt kär i den! Så har jag köpt lite kläder och så krokar till mitt rum, 2 st svarta i lite "gammeldags" stil. Blir skitsnyggt det dära ;P är skitsugen på och fixa till mitt rum lite med småprylar, men vet inte hur? Jag har iaf lagt i ett till duntäcke och kudde i sängen så nu har jag 5 kuddar och 2 duntäcken, gud vad jag kommer sova skönt inatt. Slippa frysa förhoppningsvis. Dom senaste nätterna har jag haft både långkalsonger och raggsockor på!

Nej nu är jag jäkligt sugen på och lägga mig i den sköna sängen, Godnatt!

Min sköna säng, tycker dock den ser skönare ut i erkligheten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0