Ridit Valle och gått med däcket!

Nu känns det bra för nu har jag tränat ordentligt idag! Jag och Therese tog oss en promenad på ca en mil kanske mer, med däcket och stavar. När jag kom hem så blev det lite träning med hantlar, stången, ryggövningar streching m.m. Nu har jag precis duschat och lagt mig i sänga så ska sova snart. Innan vi gick så hjälpte jag ju Therese och rida hem hästarna, jag red på Valle, jättesnäll och fin häst, jäkligt hög är han också, typ 170. Fast han känns större eftersom han har rätt låg manke och är väldigt kraftig! Men han var rolig så det blir absolut att rida han flera gånger! Den hästen skulle kunna gå långt med rätt träning känns det som! :D

Imorgon väntar iallafall en rolig dag. ingen skola men ska dit till klockan 10 och prova studentmössan! Redan? Ja tänk snart tar man studnenten ;D Sen får vi se hur jag gör med allt annat, Ni får veta imorgon, nej dags och sova nu, är rätt trött faktist / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0