quiz!

haha vad kul jag har, sitter och gör en massa quiz på facebook. det är ganska kul men svaren stämmer ju inte alltid speciellt bra! haha,

fick t.ex fram att mitt drömyrke är hemmafru? :O
och att jag är fröken populär: "Du har stora glittrande ögon och långt hår. Du har många vänner du kan lita på och dom har dig. Du är shysst, omtänksam och spännande. På en hemmadag sitter du nog och kramar din stora fina hund, du är en skön människa! Var stolt!"
Om 10 år står det att jag är en toffelhjälte: "Du gör allt som din fru/man säger, ägnar största delen av livet att sköta hushåll + barn, medans din fru/man bedrar dig, under tiden som du tror hon/han sitter på jobbet. Ett tips; Lämna genast!".
Sen svarade jag på, vilken hundras är du? Golden retriver: är nog en av världens mest populäraste hundras. Dom är snälla, lugna (oftast) och smarta, och inte bara det är dom otroligt söta, precis som du!

sen massa annat också, orkar inte skriva allt. Ska sticka till stallet nu, fast det är ju så kallt idag. Undra vart täckbyxorna ligger? Seriöst, jag vill åka utomlands, skulle hellre leta på min bikini än täckbyxorna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0