plugg

Kom hem för ett tag sen för jag och Lina åkte till leksand för att vi tänkte käka på sibyla och kolla läget i leksand bara. Det blev ingen mat för min del för är fortfarande proppmätt från den där thaimaten! Däreot köpte jag mig lite pistagenötter på hemköp, sen kom även Anders och Inwan och käka med oss också=) 

Nu sitter jag här och pluggar träningslära som vi har prov på imorgon bitti. Ska verkligen försöka plugga på ordentligt så att jag klarar det. Men jag har ju mina nötter och tända ljus och en bra spelningslista så det ska nog inte vara så stora problem!

Men nu kan jag inte sitta här och skriva, ska fortsätta plugga på det där nu, det är ju ädå ganska intressant eftersom det handlar om träning.



usch jag har en hemsk ångest över vad jag har ätit idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0