Musik just nu:

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt! Vet inte vad jag ska göra och jag kan inte göra så mycket heller.

Jag lyssnar på väldigt mycket musik just nu för tiden, här är några av dom jag lyssnar mest på:

rascall fratts- what hurts the most och here comes goodbye
Jay-z ft rihanna och kanye west- run this town
akon- be with you
cascada- evacuate the dancefloor
kristina debarge- sabotage
pitbull- hotel room service
miley cyrus- the climb
sara dawn finer- standing strong
backstreet boys- straight through my heart
lars winnerbäck- jag får liksom ingen ordning
jordin sparks- let the musik play
beyonce- sweet dreams
drake- best i ever had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0