Leksandshallen

Nu är jag hemma igen. Jag har varigt och provat min studentmössa och beställt. Efter det fortsatte jag mot Leksandshallen. Där blev det att gymma 1 timme, sola och sen simmade jag i en kvart, tappade räkningen så vet inte hur långt det vart :S Nu kom jag precis hem från det så nu ska jag bara sitta här ett tag för halv 4 börjar jag jobba. Fick nämigen ett sms om jag kunde så jag tackade ja. Jag hade egentligen tänkt gå ner i stallet och pyssla med pila och rida  sen ta en långpromenad när jag kom hem, så det blev inte riktigt som jag tänkt! Men nu blir det money istället då. jag har ju iaf rört lite på mig idag så det får väll räcka.



Längtar som en tok tills fredag nu, då får jag äntligen träffa Carro! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0