Hemma från bäsna.

Nu är jag hemma igen efter en natt i bäsna, det blev en trevlig kväll, med singstar, en tunna som blev alldeles för varm, så det gick inte att bada i den förens 2 någon gång, vi hade alltså eldat för mycket! aja så kan det gå. Det blev inget bad för mig iaf så. Jag var nyketer igår, men dom andra drack och hade roligt (vilket jag också hade även om jag var nykter). jag kan ju inte dricka nu eftersom jag äter medecin och har magkatarr. Tycker den där magkatarren borde ge sig snart tycker jag, har haft ont hur länge som helst nu. Det vart en sen natt, runt 5 någon gång la vi oss, så jag är riktgt trött nu! mår lite illa också :s

Ikväll blir det utång på lacky, och jag är väll chaufför jag! Blir förfest hos Jennifer, och så ska vi ska käka tacos också :)

Har en ansiktsmask på mig nu som har setat på väldigt länge, mitt ansikte ser förjävligt ut och ögonen är aldeles röda för att jag inte har sovit tillräcklit. Var faktist vaken 24 timmar igår, Det är länge! ska tvätta av den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0