Gått med ett däck?!

Nu ligger jag i sänga! Det var grymt skönt och gå idag måste jag säga, först gick jag till Therese och där hakades hennes däck fast på mig och så gick vi tillbaka mot hedby, När vi kom till fors så tog Therese över däcket och gick hemmåt igen. Så nu har jag fått testat hennes däck också, haha, Måste ju se jävligt roligt ut och gå med ett däck?!

Jag har nyligen "uppfunnit" massa fina låtar också med "Rascal Flatts" Måste säga att dom är skit bra! Fört har jag hört låten "here comes goodbye"så jag tänkte att jag söker på dom så får jag se om det finns nån annan bra låt. och jag hittade väldigt många :) Perfekta avslappningslåtar innan man ska sova för det ska jag göra nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0