Fredag!!

God morgon, jag är vaken tidit idag, har vart vaken i över en timme, bara för min nya mobil skulle jag kunna tänka mig? haha! Är så grymt nöjd, den är som min andra dator!

Glömde föresten säga att jag köpte ett par nya svarta converse igår, så nu har jag 3 par, jag älskar converse skor, måste ju vara den bästa upptäckten någonsin! Sen kom pketet från nelly också, så nu fick jag mina skor  och ett par leggings därifrån, Lovar att visa er skorna sen, tycker dom är assnygga, men dom var väldigt små i storleken så lär töja ut dom lite innan jag kan använda dom, annars hade jag tänkt ha dom idag, men då får det bli converse skorna idag!

Direkt efter skolan idag som slutar halv 12 typ så drar jag Sofie och Hanna till bäsna, Vi ska börja tappa upp tunnan med vatten och elda efterso vi ska bada tunna och ha "klassfest" ikväll,nu ska jag fortsätta fxa mig här och packa inför ikväll, sitter här nyduschad, så lär föna håret och så, det måste ju vara det drygaste med att duscha, mitt hår tar så jäkla tid att föna också! aja halv 8 kommer Sarah så lär sätta lite fart, Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0