Onsdag

Hej på er läsare!

Idag har jag varigt i skolan som vanligt, (från 8-15) och på vägen hem köpte jag med mig thaimat och mumsade på, hur gött som helst och mätt som satan vart jag. Idag hade vi även idrott och jag var med, eller med och med jag och Hanna tog oss en promenad medans dom andra spelade brännboll. Jag vill inte springa eller anstänga mig för mycket eftersom jag måste tänka på min hälsa så därför blev det en promenad. inte så långt men det var hur skönt som helst och röra på sig lite PLUS att ja inte fick ont i magen heller, tror det har gett med sig lite. Men idag har jag ätit medicinen i 2 veckor så imorgon ska jag inte ta någon medicin och inte göra det på ett tag och se om det kommer tillbaka för då blir det att göra nått åt det.

åå jag börjar bli riktigt sugen på att träna nu alltså, har inte haft så mycket tanke på det under dom senaste 2 veckorna när jag haft så ont i magen men nu när det börjar ge sig så känner jag at jag saknar det. sist jag rörde mig var liksom förra måndan!!!!!! fast då fick jag så ont så jag vill inte veta av träning efteråt!

Idag har jag faktist vart utan alcohol i en månad också, usch den gången jag drack sist vill jag bara glömma! Det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv! Så det är väll också en stor anledning till att jag inte dricker förutom magen. Just nu vill jag inte veta av alcoholen alls, och jag tänker inte dicka förens jag känner mig redo för det.

Vet inte vad jag ska göra nu men har lite planer, ni får veta ikväll :)




ångest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0