Borlänge

Gud vad skönt det var att sova förut, sov fan i 2 timmar, och sen ringde Lina och väckte mig och då skulle vi dra till borlänge. Så vi har vart där och inhandlat lite grejer till Pila. Det blev ett ridtäcke, ny krubba benreflexer med ludd och såklart hästgodis ;D Så när vi kom hem åkte vi ner dit för att lämna grejerna och kvällsmocka och borsta henne. Vi var även in på kupolen en snabb vända och där blev det en ny mascara från dior (hoppas den är bra) , ett halsband och ett par kuddar till soffan.

Nu är det bara ett par nya lampor till fönstrena, en stor svart kruka, en blomma och nya gardiner jag ska köpa just nu. Visst vill man väll ha lite annat också. Nya garderober och nytt golv skulle ju vara perfekt men det hoppar jag, skulle nog bli lite dyrt! Att jag alltid ska köpa massa grejer.

Imorgon är vi ju egentligen lediga som alla andra tisdagar. Men jag har ju IG i engelska så jag ska till skolan ändå till 9.20-10 och ha engelska. Vet inte riktigt hur det kommer bli framöver, men i vilket fall ska jag klara av den där engelskan! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Funderar på att åka till hjurtorget i insjön och kolla lite där. Sen ska jag nog rida och mysa med Pila.

Föresten, jag är sjukt sugen på en sista minten resa allstå! Grejen är att jag har råd, men ingen annan? :)

Nu ska jag sova snart, Natti=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0