höstmys

vilken tråkig söndag, Lina har varigt hit en sväng, men annars har jag inte gjort ett skit sen jag skrev sist. Det gör väll inte så mycket egentligen. Men det är ju så tråkigt. Nu har jag tänt lite doftljus och lindat in mig i en filt och rggsockorna är på. funderar på och ta mig en riktig varm kopp oboy, tycker det skulle passa just nu. Det är helt svart ute, Jag måste säga som jag alltid säger. "Hösten är allt bra mysig men inget slår sommar och riktig hetta!"

Tog lite bilder på Pila när vi var ut en sväng idag <3

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, jag behöver verkligen sova, det ska bli så jäkla skönt! Skola imorgon igen, orkar verkligen inteinteinteinte! och vi har en jättelång dag också! 8-16 :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0