Torsdag morgon!

Godmorgon, halv 10 åker vi hemifrån här, vi ska fixa lite med vårat projektarbete innan vi börar vid 11.10. Vi skulle egentligen åkt på bussen nu vid 8 men, Då skrev Sofie nyss att vi åker med Ing -Marie vid halv 10 ist. Men jag är ju klar nu och var klar vid ty halv 8.

Idag blev det intre mycket smink alls, har bara lagt på lite mineralfondation, rouge och böjt öpp fransarna och så har jag såklart läppglans på det. har fortfarande lite ont i ögonen från igår, så därför blir det inge mer smink för min del idag. På mig har jag det ni ser på bilden, lackleggings och stövletter från nilson, Vet inte riktigt om jag tycker dom är så fina eftersom klacken är väldigt låg. Men jag tar dom ändå idag.

Just nu gör jag inte så mycket, sitter här och lyssnar på Michel jackson och bara tar det lugnt, känns ganska skönt och bara ta det lite lugnt nu på morgonen eftersom jag vaknade av att jag hade väldigt ont i magen. Annars brukar jag aldrig ha ont på morgonen när jag vilat en hel natt , men det hade jag idag. Inte skönt alltså.

Nu ska jag kolla på andra avenyn som jag missade i tisdags!


haha fan vad trött jag ser ut, det värsta är att jag lär ju knapast bli pigare av att kolla på andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0