promenad

Tja!

Kom hem för ca 45 min sen. Jag har nämligen varit ute ch gått i skogen på en riktigt långtur. tänke att jag ville röra på mig lite grann iaf så jag gick inte så fort och så hade jag gummistövlar på och Kaisa var också med. Med andra ord ingen powerwalk direkt. Sist jag gick var i onsdags (!) har inte kunnat gå för att jag har haft så jäkla ont i magen, och när jag rör på mig så får jag asont och det går up i bröstet och de känns som jag få hjärtklapning och mår illa och tror jag ska spy, jättehemskt. Tänkte att det skulle gå bra när jag gick lite lugnt men kännde av det ändå. undrar varför det kan bli så av att vara ute och gå lugnt i skogen? Jag blir ju tokig när jag inte får vara ute och röra på mig. Men jag vill ju inte ha ont heller!

aja jag ska lägga mig snart för det finns ju inget och göra, föresten köpte jag 2 nya krukor och plastblommor till mitt rum idag, blev jättefint, imorgon ska jag kika efter nya lampor tll föntrena:)

Vi är lediga imorgon också, så det bli att åka till borlänge med Sofie och Hanna! =)  Ses imorn, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0