Fredag.

Är hemma frånskola idag också har fortfarande jäklit ont i magen, vi hade bara en lektion så tyckte det var lika bra, (eftersom det är skolan som det är skolan som gör mig stressad) fast åkte till leksand en sväng ändå, mina nerver klarar inte av att bara sitta inne! så jag har köpt lite proviva för magen och lite annat som är bra och så var jag in till frisören och köpte mig ett shampo och en creme typ som man har i håret efter man fixat/plattat det för att det ska få bättre vård och glans o.s.v lite svårt och förklara, men Natahlie tipsade om den så jag kan ju självklart inte låta bli, hihi. Båda produkterna är från "alterna". Ett superbra märke som jag ALDRIG kommer sluta med, Det är sån skillnad på mitt hår så ni kan aldrig tro. Jag förstår verkligen inte hur folk kan använda billiga shampon altså? Fast ifs har väll dom som använder sånna schampon lite bättre hårkvallite än mig också. Mitt hår har verkligen varigt en "rishög" som håller på att förvandlas till nått helt annat!

På vägen hem åkte jag förbi insjön så jag kikade in på expert och kicks. Är så sugen på en utav D&G nya parfymer, luktar underbart gott och sen ska jag nog köpa mig en ny mobil också. Så nu tycker jag lönen kan komma så jag får köpa det :D

Nu blir det att beställa ett par skor från nelly, jag tycker dom är lite läckra, men ingen annan verkar tycka det? aja ibland kör jag på min egna stil och smak och skiter i vad alla andra tycker. Det är roligast så. alla kan ju inte tycka lika ändå :) synd att det inte går att kopiara från nelly för då hade jag kunnat visa er skorna men det får bli när dom kommer hem.

/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0