<3

Usch vad jag tyckte allt vart jobbigt, Jag kan inte riktigt fatta att min söta fina älskade underbara hoppsjärna är borta! Jag hade inte en tanke på att han skulle försvinna nu. Det kom så plötsligt och jag fick inte ens säga hejdå, det känns som han forfarande skuttar där ute i hagen fast det gör han inte. Inte Bullen heller eftersom han har fått flyttat hem till Linas kaniner för och få lite sällskap, men idag när jag var där såg han jätteledsen ut, hade han inte varigt en kanin så hade han gråtit, han såg så jäkla ledsen ut. Det värsta är att jag tror att han kommer gå bort också. Jag känner det på mig, för han är inte som han ska :/

Till minnet av Ior

Här va han inte stor!

Alla syskon (Plopp, Dennis, Bullen, Ior & Wilma)

Min lilla stjärna var tuffast av dom alla =)


Nu börjar dom bli lite större

Här ser han nästan död ut, men det var han inte då tur nog.

Jag och Tilda försökate ta lite "julkort" på kaninerna :) haha!

Den här bilden är från i sommras, dom ser så himla söta och glada ut!


åhh vad jag saknar dig :´( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0