Vintertid nu!

Inatt ställde vi ju om klockan, så nu är klockan en timme senare, känns deprimerande eftersom det blir så mörkt fort på kvällarna. Eller egentligen änns det som att det aldrig blir ljust på dagarna när det är sånt här mörkt möstväder. I vilket fall tror ni inte jag lyckas försova mig till jobbet imorse, för min telefon hade ställt om sig själv och det hade inte jag räknat med heller, så då ringer Monica från jobbet. så då är det bara att kasta på sig kläderna och gasa till djura, jag kom faktist bara 10 minuter försent så det var ju bra.

Släkten har åkt hem iaf och jag är ensam hemma och lysnar på riktigt hög musik (Y). Nu har jag iaf pratat med faster Lena så att jag kan sova över hos dom under praktiken när jag jobbar kväll och sen börjar 7 morgonen därpå. Så det är perfekt och slippa pendla så mycket.

Jag och Lina har löshoppat Pila idag, sen har vi även vinterstädat till kaninerna och fyllt på halm åt dom, så nu får dom det mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0