Varigt hos läkaren.

Jag känner att jag inte har sån skrivlust nu, eller har liksom inget speciellt och säga, vilket jag kanske aldrig har, inte vet jag.

Jag har iallafall varigt till läkaren idag för magen/bröstet. Det slutade väll som det brukar göra. Visst jag förstår att det inte är lätt att hitta ett fel eftersom jag har ont i bröstet och hjärtat såg bra ut, Magen är ju magkatarr, men bröstsmärtorna som kommer när jag anstänger mig, Han trodde att det var någon infalammation eller liknande vid bröstbenet, Jag skulle äta lite ipren sa han. Eftersom det är antiinflamatoriskt, Så skulle jag avvakta lite och höra av mig igen. Magen upplever jag faktiskt inte så stora bekymmer med nu, förut hade jag liksom ont hela tiden men nu kommer det bara ibland, visst har jag fortfarande ont men det känns som att det börjar bli en vana :S

Men det som gör mig mest förbannad är att jag inte kan träna hårt alls, jag menar vad fan är en 4 km promenad i normalt tempo? Ingenting! Jag vill TRÄNA ORDENTLGT, för det lär man göra om man ser ut som mig.. blir tokig snart verkligen!

Annars då, det har inte hänt något specielt idag, skola, läkaren och så har jag tvättat bilen som liknade en lortbil istället för en äkta guldbil efter att jag har åkt över skogen med den igår till risdkolan och det regnade. Så kan det gå när inte haspen är på;) hehe, nu glänser den så fint i garaget iaf :D

Ska ta mig ett bad nu för jag fryser så fruktansvärt, och föresten jag fick ju ner några rader ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0