Varigt duktig idag!

Vädret blev inte alls som jag hade trott, en halvtimme efter jag skrev mitt förra inlägg var himlen täckt av moln, det blev alltså en molning torsdag och nu är det helt kolsvart ute.

Jag har iaf varigt rikigt duktig idag. För jag har städat hela övervåningen + köket, putsat mina fönster, dekorerat ute med rönnbär, mossa och enkvistar,mockat och lagat mat till familjen, chicken ticka machala, det är min favoritmat just nu så himla god kryddning!

Så Mamma och Pappa vart lite överaskade när dom kom hem och maten väntade på bordet.

Fick även hem ett fodral från "iponebutiken" idag som ja beställde igår, sjukt snabb leverans! Nu ska jag dra/LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0