Vad kan det vara?

Nu ni! Nu har jag beställt en grej från internet, Fast det är hemligt, men ni kommer förhoppningsvis märka vad det är med tiden ;) Hoppas det är snabb leverans, det stog 1-5 arbetsdagar så det kommer väll i början av nästa vecka, längtar!

____________________________________________________________

Imorgon är det fredag och helg, vad veckan gått fort! Ska på floating imorgon också ska bli otoligt skönt, sen ska jag även boka en massage tid någonstans,men vet inte vart, Hos Eva kanske, och så vill jag färga ögonfransarna. Jag blir så stel i axlar, nacke och rygg nu när det blivigt så kallt (för att jag spänner mig) så jag kan behöva lite uppmjukning. För övrigt så blir det bara en myshelg!

Nästa vecka äre ÄLGJAKT, och jag ska vara med Stefan, Linas pappa och gå som hundförare (eller vad det heter) och Kaisa är med och spårar såklart, Hon är king på det där ska ni veta ;) så det kommer bli spännande och jobbigt! Jag tänker iaf vara med på måndag och tisdag tror jag, vi får se, kanske slutar med en hel vecka? Det återstår att se, Ska lägga mig nu, har så ont i ryggen, jag säger då det, Är det inte det ena så äre det ara. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0