Tisdag

Vilken händelserik dag det har varigt. Det började med att jag gick upp halv 8 för att gå ut och gå med Kaisa och Siri (samma vända som igår) sen fick jag lite brottom till skolan så jag hann inte ens sminka mig, men skit samma, vi skulle ändå bara till säter på studiebesök. Så när vi kom till skolan bar det av ditår direkt dit. Bilfärden kan man ju bara skratta åt, haha :D Sen på hemvägen blev det att gå in på kupolen och kika en sväng. Hittade ett par skitsnygga stövlar men dom kostade 2000 så jag vet inte om det är värt det?

När jag kom hem blev det att fara direkt ner till stallet, för en ridtur på Pila och Mambo med Lina:) Nu känner jag mig lite halvt stressad eftersom jag precis kom hem och har kastat i mig lite käk och ska fara vidare mot nästa stall. Jag ska nämligen rida ist för Tilda på ridskolan eftersom att hon skulle på relaxen och lyxa med nåra kompisar.

Ska fara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0