Söndag

Tjenare, ja som ni ser så blev klockan 4 innan jag kom hem, kvällen vart jättebra och jag drack igår vilket jag inte har gjort på över 1 1/2 månad, det är jäkligt länge sen faktist. Men det känndes bra och dricka utan någon urspårning, får fortfarande ont i magen när jag tänker tilbaka på den där kvällen.. FY!

Iaf så var det skönt och sova ut idag, men vad ska man hitta på idag tro? Jag är inte bakis iaf så det är ju skönt. Tror jag ska börja med och städa av mitt rum lite nu, jag är så stolt över mig själv att jag städar så ofta som jag gör,  förut för några år sen städade jag alldrig i princip och jag skojar inte när jag säger att det fanns stora damrottor under sängen.. vidrigt!

Har lite funderingar runt att jag inte äter godis, har fundera på att börja äta det igen, men jag törs fasen inte, tänk om jag skulle bli världens godisrotta igen! Det vill jag verkligen inte och jag lider inte av att inte äta det heller. Fast i vissa situatioer känner man sig ju liksom "osocial" när man inte äter även om jag känner en väldgt stolthet av att inte äta, det här kan jag fundera på länge, vi fårse hur det blir helt enkelt !

Ska dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0